Selasa, 12 Mac 2013

Blog Ini Beroperasi Semula

Maha Suci Allah yang memberi kekuatan untuk blog "PUTRAJAYAKU SAYANG" ini kembali bernafas dan dihidupkan di ruang maya ini.

Selawat dan Salam buat junjungan besar Nabi Muhammad SAW di atas murninya jiwa Baginda untuk menyebarkan Islam hatta ianya diteruskan oleh kami sebagai pejuang-pejuang yang ingin menegakkan Islam yang syumul di bumi Malaysia khususnya di Putrajaya ini.


Blog ini semata-mata dinukilkan demi sayang kami terhadap bumi indah Putrajaya dengan matlamat meletakkan pejuangan Islam sebagai batu asas serta menolak kemungkaran yang terus bermaharajalela di bawah pimpinan Umno/BN. 

Berikanlah kami ruang Ya Allah untuk menyampaikan sebuah risalah di atas jalan jihad-Mu. Sampaikanlah dakwah kecil kami ini walaupun sekadar sudut maya, agar kami dapat bertarung dengan fitnah jahat terhadap daya usaha menegakkan perkara yang hak. Patahkanlah serangan kata-kata mereka yang kufur dengan nikmat dunia yang menjadi hakmilik mutlak-Mu Ya Allah.

Mudah-mudahan sumbangan di arena maya ini akan dapat kami teruskan secara istiqomah dan memberi kesan ke arah ketaqwaan terhadap-Mu Ya Allah.

Aku Bangga Jadi Pemuda Pas.




      

Tiada ulasan: